Qobo - interaktívny slimák pre predškolákov
Interaktívna hračka Robobloq Qobo je vhodná pre deti od 3 do 8 rokov. Pomocou programovateľného slimáka a sady fyzických kariet sa učia praktické programovanie. Hru sprevádza 15 tréningových lekcií a výziev založených na praktických skúsenostiach. Pomocou dotyku a praktického riešenia problémov sa deti učia nové zručnosti oveľa jednoduchšie.
K dispozícii je tiež voľný režim s mapou, na ktorej deti skladajú svoje karty v logickom usporiadaní tak, aby Qobo mohol nájsť diamant. Počas svojej cesty sa deti učia cudzí jazyk, farby a zúčastňuje sa aj pohybu - napríklad tancom na hudbu.
STEAM - moderná forma výučby
Pomocou inteligentného slimáka a hracích kariet sa deti učia nové zručnosti bez toho, aby si to plne uvedomovali. Majú pocit, že sa len hrajú, zatiaľ čo nevedome získavajú celý rad nových vedomostí. Qobo ich vtiahne do akcie a pomôže rozvíjať ich myseľ v mnohých rôznych oblastiach - myslenie v cudzom jazyku, učenie sa rozpoznávať farby, zlepšovanie motorických zručností pri tanci, logické myslenie pri plánovaní trasy. Hra univerzálne rozvíja detskú fantáziu a kreativitu a učí predškolákov samostatnosti pri riešení problémov. A to všetko v nenásilnej forme, ktorá je pre nich veľmi zábavná.
Balenie obsahuje...

Ovládanie pomocou kódovania
Slimák Qobo má vo vnútri tela zabudovaný systém, ktorý dokáže čítať kódovanie z jednotlivých programovacích kariet. Balenie obsahuje 2 sady kariet - smerové a karty s funkciou.
Vo voľnej hre je vašou úlohou dostať postavu z karty Štart na kartu s diamantovým znakom. Smerové programovacie karty nám v tom pomôžu - odbočte doľava, odbočte doprava a dopredu. Spojte karty dohromady ako puzzle a Qobo bude postupovať podľa pokynov na karte.
K dispozícii sú tiež smerové karty s funkciou slučky - vždy má začiatok a koniec. Môžete si vybrať z karty s 3x a 6x opakovaním. Umiestnite slimáka na kartu označujúcu opakovanie, potom zadajte smerové indikátory a ukončite opakovanie. Potom umiestnite interaktívneho slimáka na mapu a stlačte tlačidlo Štart, aby ste postupovali podľa pokynov, ktoré ste zadali.
Druhá množina kariet zobrazuje obrázky so zvukovou stopou alebo nasledujúcou úlohou. Nájdeme napríklad kartu s policajným autom, vláčikom, jablkom, fialovou alebo modrou, riečnu kartu alebo 2 hudobné karty, na ktoré vstúpi slimák a začne hrať hudbu, na ktorú môžu deti tancovať doma. Stručne povedané, zábava na každom kroku.

Vyššia úroveň kódovania
Pre pokročilých hráčov je tu možnosť prepojenia interaktívneho slimáka s počítačom. Hračku môžete ľahko pripojiť k počítaču pomocou párovacieho kábla, ktorý je súčasťou balenia.
Špecifikácie
Robobloq
Vo veku inteligentných technológií potrebujeme inteligentnejšie hračky. Pedagógovia na celom svete sa snažia posunúť vzdelávanie na novú úroveň. Sledujú moderné technológie a snažia sa ich integrovať do každodenného života detí. Najlepším nástrojom na dosiahnutie kvalitného vzdelania sú moderné hračky, ktoré už od útleho veku nenásilným spôsobom vštepujú nové poznatky. Robobloq prichádza s inteligentným riešením v podobe moderných interaktívnych hračiek, ktoré vťahujú deti do akcie a pomocou metódy STEAM ich učia veľa nových zručností a zlepšujú ich slobodné a logické myslenie.